tisdag 11 mars 2008

vårt bröllop......


detta är jag å maken på vårt bröllop!
det var den 31/8-02
denna dagen fyllde maken 30år å vi lurade hela tjocka släkten på att de var bjudna på 30-årskalas......
vi rymde hemifrån...
våra föräldrar tog emot släkten å lotsade dem till kyrkan!
det blev en kul grej av det å vi var såååå nöjda!

Inga kommentarer: