jessi's blogg
Bloggarkiv
▼
2008
(4)
▼
mars
(4)
lilla sixtens debut i tidningen...
vårt bröllop......
frida gör mig påmind om en underbar sommardag!
sixten helt uppslukad av helikopterresan!
Om mig
bompa72
jag är nog en ganska så galen mamma & fru! =) jag gillar att tramsa å ha skoj...
Visa hela min profil
tisdag 11 mars 2008
lilla sixtens debut i tidningen...
här har vi hela familjen...
jssica,tommy,sixten å storasyster frida.
vi är så mäkta stolta över vårt lilla bonusbarn som inte skulle kunna finnas egentligen!
tack för att du kom till oss sixten!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar