tisdag 11 mars 2008

lilla sixtens debut i tidningen...


här har vi hela familjen...
jssica,tommy,sixten å storasyster frida.
vi är så mäkta stolta över vårt lilla bonusbarn som inte skulle kunna finnas egentligen!
tack för att du kom till oss sixten!

Inga kommentarer: